RSS 2.0

Tonåring

Inlägget skrivet: 2010-01-31 Klockan 12:51:19


Jag idag...

Igår var vi i Växjö och tittade lite. Köpte dessutom present till Fredriks systerdotter Izabella, ett presentkort på Glitter. Ska på hennes kalas idag. Hon fyllde 13 år förra veckan, nybliven tonåring. Stackars föräldrar ;-D

Maten i helgen har varit så där. Ätit lite för mycket och en del snask har det blivit. I förrgår ost och kex, igår en stor arraksrulle, 4 havrekakor och massvis med riskakor. Men jag har iaf hållt mig borta från att äta massvis med sött och inget godis har slunkit ner (även om kakor inte är så mycket bättre, men ändå).

Någon direkt motion har det inte blivit de senaste dagarna. Men idag kom vi ut på en promenad på 45 min. Det var kallt men skönt. Mina händer tycker dock inte om den här kylan. De håller på att fjälla sönder. Måste smörja in dem oftare.


Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-01-31 Klockan 12:51:19

Mina händer tål inte heller denna kylan, särskilt inte knogarna, de blir helt såriga. För min del kan det gärna bli vår nu, hihi

KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback