RSS 2.0

Crash! Boom! Bang!

Inlägget skrivet: 2010-07-09 Klockan 08:30:41

Igår kväll spårade jag ur. Blev lite väl mycket gott. Idag är det tillbaka i bra spår igen dock. Stressar upp mig själv över att jag inte har lust till att röra på mig mer än jag gör. Borde vara nöjd med mina morgonpromenader för förra sommaren rörde jag mig knappt någonting.

Idag blev det dock ingen morgonpromenad.
Var helt slut. Kan bero på att vi gått upp tidigt varje dag + att jag åt lite för mycket så kroppen har jobbat på fullvarv hela natten. Nästa vecka tror jag kommer bli lättare. Kroppen kommer ha anpassat sig mer till att gå upp tidigt. Förhoppningsvis kommer jag då känna för att röra mig även på eftermiddagar/kvällar.

Jag ska göra en färgglad träningsplanering att sätta upp på kylskåpet till nästa vecka. Den gjorde mig motiverad att träna bra sist, hoppas den fungerar lika bra den här gången. Ska även göra en färgglad matplanering att sätta upp =D

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-07-09 Klockan 08:30:41

ALLT LÖSER SIG! och med mitt enorma BAKSLAG just nu så har jag insett en hel del som kommer göra det lättare sen när jag kommit ner till där jag var innan. Denna dag för dig märks INGENTING! det är när du börjar få in vanan och äter skit och inte tränar något i sisådär 1,5 vecka som det börjar märkas något och till och med börjar bli svårt att få bort det också!!!! det är bara att ta sig i kragen BABE. du vill inte hamna där jag är nu. PEPPKRAM

Postat av: Annemie
Inlägget skrivet: 2010-07-09 Klockan 08:30:41

Kom igen, kom igen! Hejja :)

Jag måste med skärpa mig.. denna vecka har inte varit alls motivierande till träning. ätit en del godsaker har jag med gjort :/ Jag tror att ju mer socker jag äter desto sämre mår jag. Måste bli bättre på det alltså.

Men, precis som du säger man ska vara glad över de förändringar man ändå lyckats göra. Som du med dina promenader :) Och jag tycker att jag, trots allt har ett bättre förhållande till mat idag än för ett år sedan. Alltid lär man sig något :)

Kämpa på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback