RSS 2.0

Rycka upp mig

Inlägget skrivet: 2010-07-23 Klockan 10:32:36

Det blev ingen spinning igår. Jag var alldeles för trött för att orka med den. Plus att jag var lite lat ;-D Tyvärr blev det chips och massvis med glass på kvällen istället för träning.

Blev grymt sugen på glass igår då vi var på IKEA och typ alla åt glass. Jag stålsatte mig för att jag inte skulle ha någon glass då mjukglass är för energirikt. Det jag inte tänkte på var att jag hade kunnat tagit en vanlig pinnglass istället t.ex. Solero Berry Berry. Istället lät jag suget växa och det slutade med chips och massvis med glass, som sagt.

Problemet var inte bara alla glassätarna på IKEA.
Utan det att jag inte hade ätit en tillräcklkigt mättande lunch. Min energinivå var nere i botten. Kan ju inte påstå att låg energinivå hjälper till att hålla suget i schack. Satsar på att göra matlådor till nästa vecka så att jag vet att jag får i mig det jag behöver.

Idag kör jag på igen. Så hoppas jag på att det inte blir plus på måndag.

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-07-23 Klockan 10:32:36

Ja man borde egentligen ta nåt lagom onyttigt när man blir sugen så det inte blir för mycket. Det är jag dålig på... Men du har ju varit så duktig annars så en kväll förstör inte din viktminskning!



sv: Jag hoppas det :)



Haha aa det va säkert så ;) synd för mig då att jag fick sombons choklad, förstörde deras plan :P



Ja det ahr du rätt i, sommaren brukar inte jag helelr träna mycket på. Och ingen annan helelr verkar det som. Gymmen säljer mycket färre kort nu och alla bara solar och läser.



Ja jag förstår det! Du är jätteduktig, jag hade aldrig gett mig ut på en så lång cykeltur.

Postat av: BENITA
Inlägget skrivet: 2010-07-23 Klockan 10:32:36

SV: Tack själv och ja, man behöver lite inspiration att klara av att gå ner i vikt.



Krams!

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-07-23 Klockan 10:32:36

BABE! dessa förbud!!!!! jag blir gallen, hihi! du FÅR äta en glass. något som är bra är att du insåg allt själv!!!!! en liten pinnglass hade gjort susen och du hade mått bra. MEN då ska man njuta av den också!! :D kom igen bruden! bort med förbud och ät med suntförnuft! :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback