RSS 2.0

Hell yeah

Inlägget skrivet: 2010-06-16 Klockan 08:25:14

Igår blev en superbra dag =D Jag åt bra och rörde på mig mycket. Blev 40 min morgonpromenad, 45 min supertuff spinning och 35 min kvällspromenad.

Pojkvännen fick eld i baken igår. Han har nämligen slagit vad med sin pappa om att han ska kunna gå ner 4 kg på två veckor. Från igår till idag har han redan tappat 1,4 kg så det är nog inte helt omöjligt att han kommer klara det.

Idag började dagen med en promenad på 60 min. Ikväll blir det styrka på gymmet och kanske även en liten kvällspromenad.

I'm on fire! ;-D

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-06-16 Klockan 08:25:14

Ojoj dte va fart på dig! Skulle vilja ha lite av din energi ;P

Men i helgen ska jag också försöka hinna träna iallafall en gång.



sv: Ja visst är den bra! Jag spelar den nästan för mycket, kommer säkert tröttna :P



Jag saknar också mellantinget! antingen tränar jag jättemycket och äter jättenyttigt eller så sittre jag bara still och äter godis... måste hitta ett fungerande mitten!!



Ja det kan vara lite för mycket... men det väger du upp nu :)

Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-06-16 Klockan 08:25:14

Vilken energi du tycks ha. Dela med dig?! :)



Visst är det så att man har en tendens att göra dåliga val när man är trött och hungrig! Så du är väldigt smart som gjort matlådor..

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-06-16 Klockan 08:25:14

Beundrar din motivation - önskade jag hade hälften, hihi.

Vi får peppa varandra i vinter sen (om inte du är klar då vill säga).

KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback