RSS 2.0

Ingen vägning

Inlägget skrivet: 2010-06-14 Klockan 08:53:36


Det blir ingen vägning idag.
Jag, min hjärna och kropp var inte vänner förra veckan. Jag åt dåligt och rörde knappt på mig. Jag vill inte se ett stort fett plus för då vet jag att det kommer bli ännu en dålig vecka.

Jag vet att det är plus det är inte så att jag försöker förneka det. Jag vet bara att jag inte behöver se exakt hur stort pluset är, utan det är bara till att köra på den här veckan och hoppas på att jag nästa veckan blivit av med det mesta om inte allt av pluset.

Idag började jag dagen med en 40 min morgonpromenad tillsammans med pojkvännen. Så den här veckan börjar bra. Nu ska jag bara se till att den forsätter i samma bana =D

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-06-14 Klockan 08:53:36

Ja ett plus mår man så dåligt av att se... därför har jag inte vägt mig på veckor :S



Duktigt att orka komma iväg på en sån lång promenad på morgonen! Jag ska också försöka komma ut på en promenad sen, men min blir nog inte lika lång som din :P



Det kan vara bra att äta lite mer ibland, känns som att man inte får lika många platåer på vågen då tycker jag.



sv: Ja det var verkligen trevligt :)



Okey :)

Postat av: Ida
Inlägget skrivet: 2010-06-14 Klockan 08:53:36

Visst är morgonpromenader härliga? :) Jag få allt en hejdundrandes energi av det!:)

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-06-14 Klockan 08:53:36

hihii gullunge!! KOM IGEN! bara kämpa kämpa. du vet att det går och man får ha lite bakslag ibland. kramkramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback