RSS 2.0

Moving on

Inlägget skrivet: 2010-06-17 Klockan 08:30:24

Även idag gick vi ut och traskade en morognpromenad. Idag blev den på 60 min, precis som igår. Igår kväll blev det en promenad till på 30 min samt 30 min i gymmet. Börjar kännas i benen nu att man rört på sig mycket.

Ikväll blir det 45 min spinning. Jag försöker förbereda mig mentalt och intala mig själv att det kommer gå kanon. Fast jag vet att jag är ganska sliten just nu så vi får se. Troligtvis kommer jag göra mitt bästa och lite till. Brukar bli så på spinningen om det är en bra instruktör =D

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-06-17 Klockan 08:30:24

Oj jag förstår att du känner dig trött, vad du tränar! Hoppas att spinningen går bra :)



sv: Ja det va inte helt fel att sitta där.



Haha aa mitt hår mådde nog inte heller så bra. Lovade frisören att inte vänta ett år nästa gång :P Måste försöka hålla det... men det är nåt man inte unnar sig när man har dåligt med pengar.



Tack :) Ja jag hoppas jag lyckas få in det, tyvärr så jobbar jag när alla pass är men gymmet är ju också kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback