RSS 2.0

Skönt så länge de varade

Inlägget skrivet: 2010-06-18 Klockan 08:14:11


Både igår och iförrgår passade jag på att sola lite på balkongen.
När det sedan blev för varmt fällde jag upp parasollet och låg ute och läste i skuggan. Tur att jag passade på för idag är solen borta, igen =/

Idag började jag och Fredrik dagen med en morgonpromenad.
Blev 40 min idag eftersom Fredrik var tvungen att fixa lite grejor innan han skulle till jobbet. I eftermiddag blir det troligtvis en tur ner till gymmet =D

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-06-18 Klockan 08:14:11

Vi hade soligt idag på eftermiddagen, men då jobbade jag...



sv. Haha ja precis :) den ser snygg ut i skåpet :P



Vad kul :) Spinning är ju jättejobbigt! Nåt jag borde gå på för jag har så dålig kondition :P

Jag va faktiskt på gymmet igår :) Skyndade mig så ajg skulle hinna se bröllopet, men jag har ändå väldig träningsvärk... ska försöka gå dit imorgon med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback