RSS 2.0

Bakom mig nu

Inlägget skrivet: 2010-03-29 Klockan 09:48:42



Jag idag

Var ingen bra helg matmässigt.
Blev jättesötsugen på fredag kväll och åt massvis av nötter och en hel del russin.

Lördagen började med frallor och våfflor.
Till lunch blev det pizza och till kvällsmat blev det 4 cider. Det enda bra med lördagen, borsett från att det var en rolig fest, var att jag lyckades hålla mig borta från chips och godis. Dessutom gick jag och Fredrik hem till Jonna (som vi skulle sova hos) från festen. Var en promenad på 55 min =D

Söndagen började med en promenad på 45 min för att få lite friskluft. Frukost blev rostade mackor. Sen blev det hamburgare och pommes på McDonalds.

Hade en tycka synd om mig dag igår så väl hemma blev det choklad, choklad, choklad och choklad. Till slut hade jag fått i mig så mycket choklad att jag mådde illa. Jag kan ju inte precis påstå att jag är sugen på choklad idag. Hoppas det håller i sig ett tag ;-D

Redovisning idag =S
Håll tummarna för att det går bra...


Kommentarer
Postat av: Maria
Inlägget skrivet: 2010-03-29 Klockan 09:48:42

Aj då. Ja, det är bara att ta nya tag.



Själv åt jag en måltidsersättning och insåg efter ett tag att - hallå - det är ju choklad på den. För sent!! Svalde den snabbare än jag kunde reagera.... Men för 1000an. Huvudsaken är att inställningen är rätt och att vi avstår fler gånger än vi skulle gjort annars. Jag hade ätit barnens godirester från helgen vid det här laget om jag ej avlagt vårt löfte!! Bara det är ju värt en stooor guldstjärna, eller vad säger du ;)



Jag tycker iaf att du är bra och ett verkligt energiknippe som rör på dig fantastiskt mycket. Hoppas att helgen va rolig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback