RSS 2.0

Inneboende

Inlägget skrivet: 2010-03-02 Klockan 08:38:37

Har sovit hos mamma och Filip ikväll, då Fredrik är i GBG och inte kommer hem förrän imorn. Så imorse vaknade jag av något ytters konstigt ljud. Trodde först att det var brandvarnaren som hade låtit. Insåg sedan, andra gången det lät, att det var mammas alarm.

Var lite stressigt igår pga att jag gick upp lite senare än tänkt. Tanken var att gå mot gymmet 6.15. Jag var där ca 7 och satte igång med träningen 7.05. BLev 30 min styrka. Sen var det till att skynda hem för att göra mig iordning, äta frukost och packa ner alla grejor. Sen kom jag hit. Gick hem till mamma och Filip och lassade av lite grejor. En timme senare var det dags att gå ner till tåget igen.

På kvällen igår gick jag, mamma och Dolly en promenad på 40 min. Och idag gick jag och Dolly en promenad på 60 min. Hamnade mitt i ett IKEA-gäng och självklart var Dolly tvungen att hälsa på så många hon kunde. Tror dessutom att en del av dem hade mat(-doft) på kläderna för hon slickade lite på dem med. Knäppa hund...

Nu blir det till att hoppa in i duschen och tvätta av mig. Luktar rök från igår när vi var ute med skolan. Ska bli skönt att lukta gott igen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback