RSS 2.0

Jogga, jogga, jogga, jogga

Inlägget skrivet: 2010-03-24 Klockan 07:37:17

Idag känner jag mig riktigt stolt över mig själv. Var tvungen att gå upp redan kl. 6 om jag skulle hinna ut och jogga. Ville inte alls gå upp först och försökte intala mig själv att jag kunde springa ikväll istället. Men jag vet mycket väl att jag inte skulle göra det, utan det var bara en lam ursäkt för att skippa träningen.

Funderade på varför jag inte ville jogga. Konstaterade att jag var lite seg och att jag aldrig skulle slå tiden jag fick förra gången. Jag bestämde mig därför att ta en helt annan runda. Och kl. 6 tog jag mig upp. Och 20 över 6 bar det av på ett joggingpass.

Vet inte hur lång rundan var.
Kanske kollar upp det senare. Men jag vet att jag joggade i 32 min och 55 sek, helt okej tycker jag =D Särskilt med tanke på att jag hade kunnat stannat hemmat och sovit istället.
Edit: Rundan var lite mer än 5 km, precis som min vanliga runda. Så det gick 15 sek snabbare idag än i måndags *hihi*

Gårdagen gick sådär. Blev ingen motion. Och på kvällen blev jag bjuden på Flygande Jacob hos mamma och Filip. Så det blev lite för mycket av det goda. Men, men det är inte varje dag lillebror fyller 20 år ;-D Och jag är redan tillbaka på rätt spår. Vågen kanske inte kommer tycka det. Jag vet däremot att jag är det och det är allt som betyder något =D

Nu frukost!


Kommentarer
Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-03-24 Klockan 07:37:17

Åh vad härligt med ett löppass på morgonen, jag saknar mina så fruktansvärt mycket!!!

Hejja Hejja, du är så duktig!

KRAM!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback