RSS 2.0

Fågelskådning + regn = blä

Inlägget skrivet: 2010-05-25 Klockan 08:36:22

Idag ska vi ut med skolan på fågelskådning. Nog sjutton ska det till att regna då! Det kunde det allt gjort igår istället. Har jag tur så regnar det inte där vi ska vara, utan bara här hemma. Eller så blir det uppehåll från och med klockan 13 och framåt. Håller tummarn för det =D

I övrigt så gick även gårdagen bra.
Var på 60 min spinn/core på kvällen. Tror vår tränare försökte få oss att tuppa av eller något. Hon körde sprintlåt efter sprintlåt efter sprintlåt. Tur att det bara är 30 min spinning annars hade jag nog tuppat av.

Core:n var nästan än värre. Fredrik tog i så han vart blå i ansiktet. Själv såg jag ut som en kokt kräfta *haha* Men självplågare som jag är så tyckte jag att det var ett härligt pass ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback