RSS 2.0

Gottegris

Inlägget skrivet: 2010-05-07 Klockan 08:38:24

Ja, än en gång var gottegrisen framme. Blev godis och extra mycket mat. Fanns ingen stopp på mig igår. Idag blir det dock regelbundna nyttiga måltider. Kanske lite godis (blev lite kvar igår), men vi får se. Inte blev det någon träning heller =P

I em blir det gymmet. Ska springa, om det finns något ledigt löpband. Och så blir det lite blandad styrka. Hade tänkt springa en runda ute idag, men det blåser nästan storm här så det är bara att glömma. Säkrare att göra det inomhus då och framförallt trevligare ;-D


Kommentarer
Postat av: Gaby
Inlägget skrivet: 2010-05-07 Klockan 08:38:24

Lycka till och ha en bra dag! Det är så skönt med träning :)

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-05-07 Klockan 08:38:24

Det blir så ibland, för mig va det i förrigår jag inte kunde sluta äta.

Duktig du är som tränar så mycket :)



sv: Ja nu är det verkligen mycket. Nej det blir ju så, har man för mycket tid så skuter man fram det, men jag har haft väldigt dåligt med tid för de här arbeterna.



Ja och man bestämmer inte mat helt och blir bjuden på godis å så...

Ja jag ska försöka att inte spåra ut helt och försöka komma iväg till gymmet en gång.



Tack detsamma!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback