RSS 2.0

Jag ser ljuset

Inlägget skrivet: 2010-05-20 Klockan 13:48:21


Nu är det inte mycket kvar innan jag blir "ledig".
Redovisningen idag gick visst kanon. Jag var superduper nervös och innan vi skulle redovisa gick jag bara runt, runt, runt och mummlade på vad jag skulle säga. Men vi fick bra kritik så det kändes bra =D

Ska även lämna in vår projektplan idag.
Sen har jag "bara" en hemtenta kvar, ett seminarium, en reflektion och troligtvis komplettering på en uppg. i hälsopedagogiken.

Har trots stress lyckats klämma in några träningspass nu. Igår vart det 45 min väldigt, svettig spinning. Idag blir det 60 min spinn/core och imorgon blir det 35 min spinning och 30 min styrka *puh* Blir svettig bara av att tänka på det. Känner att jag behöver passen när jag är stressad och som tur väl är har jag haft tid till att klämma in några pass.

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-05-20 Klockan 13:48:21

IIIIIIH :D ja det är helt sjukt. men jag gick ju typ 7 mil igår kändes det som så det blev träning ändå :D hihi

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-05-20 Klockan 13:48:21

Nej alltså, magen är egentligen inte speciellt stor, hihi

Åh jag tycker du är flitig, varende gång man kikar in har du legat i och du ger banne mig inte upp, själv har jag glömt hur man rör på sig men jag får väl gå många långa promenader i höst :-D.

KRAM!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-05-20 Klockan 13:48:21

Vad härligt emd träning :) Det är nog bästa botet mot stress! Duktig du är som tränar så mycket!

Skönt att din redovisning gick bra :)



sv: Haha aa jag skulle önska det, men det klar värre när det är varmt och blir rödare... jobbigt när sommaren verkar ha kommit tidigt :P



Oj vad jobbigt, tur att det löste sig! Har man inte internet känner man sig verkligen isolerad.



Oj ja när man är bortbjuden så blir allt så mycket jobbigare med maten. Men det går säkert jättebra för dig, du verkar klara sånna situationer bra och har du jordgubbar så har du nåt gott att äta på :)

Postat av: Paprika
Inlägget skrivet: 2010-05-20 Klockan 13:48:21

Inspirerande blogg du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback