RSS 2.0

Spinning in the dark

Inlägget skrivet: 2010-05-21 Klockan 09:29:27


Igår gick strömmen 30 min innan spinn/core:n skulle börja!
Fredrik och jag stack ner ändå för att se om det blev något. Jag hade eg. bara lust att krypa in i bilen och stanna där (jag och åskan går inte ihop). Men visst hade vi spinn/core trots strömavbrott. Ledaren letade fram en gammal cd-spelare som går på batteri och så körde vi på =D

Var varmt som fasen pga att solen stått på stora delar av dagen, det varit fuktig och att fläktar och sådant inte fungerade.
Men vi överlevde otroligt nog passet. Och åskan glömde jag bort när jag spinnade på som en galning. Coren var lite trevligare luftmässigt sett (större sal), men fy sjutton vad jag försummat min mag- och ryggmuskulatur. Fick kämpa på som en tok.

30 min efter att passet slutat kom elen tillbaka. Men jag och Fredrik skippade tv-slappandet. Åkte till Älmhult och handlade istället och hälsade på mor och bror min en liten stund.

Idag vart det morgon-spinning på 35 min som gällde. 6.30 trampade jag och Fredrik igång och idag hade vi betydligt bättre luft. Men inte blev det lättare för det ;-D Efter passet stack jag ner i styrkesalen och körde 30 min styrka. Känner mig så nöjd över mig själv! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback