RSS 2.0

Tisdag 11 maj

Inlägget skrivet: 2010-05-11 Klockan 20:28:24


Jag är sååå trött.
Kanske beror på all friskluften. Var ju uteomhuspedagogik idag så varit ute lite mer än 3 h. Gjorde soppa på kirskål, var helt okej (smakar typ som nässelsoppa). Eller så är jag trött för att jag gick upp kl. 6 för att gå ut och gå en runda med Fredrik =D

Ovanligt hungrig har jag varit idag med.
Har lyckats hålla mig bra ändå. Kan ju vara liten hjälp att jag inte varit hemma så mycket samt att jag rensat ur kyl och skafferi ;-D

Mat tisdag 11 maj
Frukost 07.30: Havregrynsgröt, russin, lättmjölk
Mellis 10.10: 1 liten banan
Lunch 12.30: Broccolimos, ungsbakad middagskorv
Mellis 15.00: Lite kirskålssoppa, 1 ägg
Mellis 16.30: 1 liten banan
Mellis 18.30: 1/2 proteinbar, 2 Extra drops
Kvällsmat 19.30: Hamburgare, bröd, sallad, tomat, lök, ketchup, senap, dressing
Kvällsfika 20.00: 4 Extra drops

Träning: 45 min promenad

Kommentarer
Postat av: Annemie
Inlägget skrivet: 2010-05-11 Klockan 20:28:24

Ja idag har det varit riktigt fint väder i blekinge :) men hörde att det skulle bli regn å åter regn imon å torsdag :/ lite trist men sommaren kommer nog snart :)

Okej, nej kanske inte är så jobbigt då :) bara låter som det, haha. Ja jag måste skärpa mig nu, ätit alldeles för mycket gott å inte tränats riktigt så bra som jag vill heller.. och det är vägdag imon! haha, hur ska det gå. Men räkna kalorier, nae det "orkar" jag nog inte :) Får göra stenhårt på sunt förnuft

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-05-11 Klockan 20:28:24

Du har ju inte ätit då mycket och varit ute en hel dag. Duktig du är som äter så nyttigt :)



sv: Fy vad dåligt! Han skulle krävt en ny för det va ju företagets fel att han inte löste in garantin. Fast det är jobbigt att bråka med företag.



Önskar jag också hade kommit igång med träningen, jag tycker att du verkar röra på dig mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback