RSS 2.0

Ur fokus

Inlägget skrivet: 2010-05-09 Klockan 07:38:56

Den här veckan har gått sådär. Eller jah, den har nog egentligen gått dåligt om jag tänker efter ordentligt. Har inte rört på mig så mycket som jag velat och har ätit alldeles för mycket - både av mat och gottis.

Har tappat fokus på det jag vill göra;
nämligen bli mer hälsosam. Det blir jag inte genom att äta fel och sitta still. Så nu sitter jag och planerar träning och mat inför kommande vecka. Fokus ska åter igen hamna på det viktiga: Att vara hälsosam!


Ur fokus som sagt...


Ps. Jag älskade filmen igår Ds.

Kommentarer
Postat av: Gaby
Inlägget skrivet: 2010-05-09 Klockan 07:38:56

Lycka till! Det kommmer gå bra. Det är ju faktiskt helt okej att ha små perioder ibland då man är lite mindre motiverad. Jag tror allt handlar om balans så det inte behöver bli så mycket svart eller vitt. Blanda upp det med träning och är du jättesugen på något gott, ät det!Så försöker jag tänka - för om jag tränat samma dag som jag äter något onyttigt så gör ju det mindre skada än om jag dessutom hade suttit stilla hela dagen. Ja, men det vet du nog redan :=) Du är så duktig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback