RSS 2.0

Vår Ruset 2010

Inlägget skrivet: 2010-05-06 Klockan 07:41:56

Jag, Jonna, Maja och Rosita bestämde oss för att börja i gruppen Jogga. När det väl var vår tur att ge oss iväg så var det inte en jävel som joggade!!! Iaf inte av dem som var framför oss som vi såg. Och inte flyttade folk sig till vänster heller utan de gick över hela banan så på flera ställen fick man ut i dikena och springa.

Trots detta så lyckades jag faktiskt få min bästa tid på 5km utomhus =D Tog tiden själv när vår grupp startade och tiden blev:


Kommentarer
Postat av: Annemie
Inlägget skrivet: 2010-05-06 Klockan 07:41:56

Wiie :D jätte bra tid! :) Grattis :)

Postat av: Anonym
Inlägget skrivet: 2010-05-06 Klockan 07:41:56

Så himla härligt när man slår sin bästa tid! =)

Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-05-06 Klockan 07:41:56

hahaha jag tränar inte SÅ mycket :)

GÖTTTT!! jag såg dig tyvärr inte men 29 är ju en kanon bra tid :D



HIH TACK, jag är nöjd med det lillla minuset

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-05-06 Klockan 07:41:56

Vad duktigt att springa och kämpa fastän de andra inte gjorde! Jättebra tid också!!



sv: Nej det har du rätt i... men jag är rädd att nästa vägning också ska visa plus för jag åker hem till familjen i helgen och då blir det onyttigare och jag har inte haft några perfekta dagar den här veckan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback