RSS 2.0

100 kr till något roligt

Inlägget skrivet: 2010-11-08 Klockan 18:43:57

Ja, så var ännu en vecka förbi. Tiden går alldeles för fort just nu tycker jag. I vilket fall som. Jag klarade två av mina tre mål. Så 100 kr läggs nu undan till något roligt. Hade tänkt gymma på lördagen eller söndagen, om jag gjort det hade jag klarat alla målen och fått lägga undan 200 kr. Men det hände lite mer än jag tänkt i helgen.

På lördagen tog vi sovmorgon.
Sen städade Fredrik toaletten. Efter det åkte vi till Glimåkra med Fredriks mamma och mormor och tände ett ljus på Fredriks morfars grav. Sen åt vi fyra lunch. Fredrik och jag åkte sedan till Älmhult och gick på IKEA och hälsade på min mamma.

På söndagen åkte vi till Älmhult igen och packade en minibuss med lillebrors möbler.
Sen bar det av till Kalmar för mig, Fredrik, mamma och pappa. Lämnade av och möblerade om brorsans lägenhet. Sen åkte vi vidare till Smedby och tände två ljus på min farmor och farfars grav. Hela söndagen gick alltså mer eller mindre åt till att åka bil för min del. Stackars Fredrik var snäll och körde hela biten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback