RSS 2.0

Mutter, mutter, mutter

Inlägget skrivet: 2010-11-11 Klockan 22:37:24

Jag var verkligen inte pigg imorse när jag gick upp. Fredrik var nog ännu tröttare, han gick och muttrade mer eller mindre hela promenaden *haha* Men huvudsaken är ju att vi kom ut och rörde på oss. Nu har jag bara 2 promenader kvar och 2 gympass. Så har jag klarat två av mina tre mål.

Godiset har det gått bra med. Har inte ätit något än. Har dock ätit en del extra mat på kvällarna, inte så bra. Men, men en sak i sänder. Jag tar och fokuserar på dessa tre mål nu. Sen får jag sätta upp nya nästa vecka och fokusera på dem då =D

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo
Inlägget skrivet: 2010-11-11 Klockan 22:37:24

WHHHAAA JA! :D:D det gjorde ju det :D TACK VÄNNEN! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback