RSS 2.0

På bättringsväg

Inlägget skrivet: 2010-10-19 Klockan 09:29:35

Igår blev det bara två 35 min promenader. Jag orkade inte mer. Kroppen är sliten och förkylningen gör ju inte saken bättre. Idag mår jag däremot bättre och hoppas på att det bara blir bättre och bättre ju längre dagen går.

Idag börjades dagen med en promenad med Dolly och Fredrik.
Precis som igår bara att idag var den på 40 min och i regn. Men det är ju bara till att klä på sig och traska ut. Kommer bli en till promenad i em och så en ikväll. Annan träning får nog vänta en dag eller två till. Vill inte göra förkylningen värre.

Kommentarer
Postat av: Pernilla Be
Inlägget skrivet: 2010-10-19 Klockan 09:29:35

Det är bra att du lyssnar på kroppen! Jag tycker att det är skönt att promenera i regn, bara man väl kommit ut så.



mvh//pernilla be

Postat av: Malin I Form
Inlägget skrivet: 2010-10-19 Klockan 09:29:35

Skönt att det går åt rätt håll i alla fall :)



Sv: Ja, fet fisk är vi ganska dåliga på. Vi äter fisk ungefär en gång i veckan och då är det antingen fiskbullar, lax, hoki eller torsk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback