RSS 2.0

Sammanfattning av v.3 på 6VU

Inlägget skrivet: 2010-10-12 Klockan 11:18:08

Vecka tre gick helt okej. Jag stupade på mållinjen till delutmaning 1 (streakwalk) blev nämligen ingen promenad i söndags. Jag lyckades däremot att säga något positivt till mig själv varje dag jag såg mig i spegeln, inte bara på morgonen utan även under andra dagar (annars är jag bra på att kritisera mig när jag går förbi en spegel, inte bra).

Bonusutmaningarna klarade jag av egentid.
Men det blev ingen stretch. Så gick jag bara promenader och det räknar jag inte som träningspass och det var ju efter dem jag skulle stretchat. Men visst skulle jag nog behövt stretcha även efter promenaderna. Något långpass blev det inte heller.

De utmaningar jag ville forsätta med/försöka mig på även denna veckan klarade jag dock av.
Mina 2000 trappsteg blev alltså äntligen avklarade och mina tänder är fina och rena. Nu har jag fått tillbaka vanan att borsta tänderna morgon och kväll igen oavsett hur trött jag är =D

I övrigt ser det ut så ligger jag till så här på grundutmaningen:
82,6 av 150 km (jag räknar promenader, löpning & jogging)
4 av 30 träningspass (här räknar jag gruppträningspass på gymmet, löpning, jogging & styrketräning)
4 av 60 min plankan
(på tå, rak)
101 av 500 armhävningar
(på tå)
3 av 20 min
jägarvila
0 av 4 intervallpass

Jag har gjort 1 stretchpass/avslappningspass per vecka.

Som jag sa förra veckan. Det blir till att ligga i för att klara av allt. Men det ska gå =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback