RSS 2.0

Fel vecka?

Inlägget skrivet: 2010-09-26 Klockan 09:14:38

Detta har varit fel vecka för mig att starta utmaningen. Har varit trött, inte haft lust till att laga mat eller träna, sugen på onödig mat och allmänt omotiverad. Visst har det blivit lite träning och jag har gjort nästan alla delutmaningar för veckan (fortfarande inte fått ihop 10 saker om mig som jag är stolt över/nöjd med).

Men kanske är detta trots allt rätt vecka att börja. Det kanske är bättre att ha en seg start och ett bra slut än en bra start och ett segt slut. Aja, idag blir det till att laga matlådor till nästa vecka så är matproblemet löst. Förhoppningsvis blir jag då piggare och mindre sugen på onödig mat. Sen får jag planera in träningen lite bättre så att jag får in lite plank-övningar, armhävningar samt jägarvila.

Nu är det dags att bli motiverad, inte imorgon, inte senare, NU! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback