RSS 2.0

Första promenaden

Inlägget skrivet: 2010-09-01 Klockan 09:58:29

Idag kom jag äntligen ut på en promenad. 45 minuter ute i den härliga höst solen. Är svårt att veta vad man ska ha på sig nu. Blir lätt att man klär på sig för lite eller för mycket. Jag hade på mig både för mycket och för lite, händerna var som istbitar när jag kom hem, men överkroppen höll på att koka över.

Maten gick bra i måndags och igår fram till på kvällen. Jag är nöjd ändå. För förra veckan åt jag dåligt hela dagarna. Nu satsar jag på att äta bättre idag än igår. Så kan jag bli ännu lite nöjdare ;-D


Jag i söndags på flygvapenmuseet i Linköping

Kommentarer
Postat av: emsut
Inlägget skrivet: 2010-09-01 Klockan 09:58:29



Jag har aldrig ens sett nån våg på mitt gym..

Men det var en bra idé :)

Postat av: Emelie
Inlägget skrivet: 2010-09-01 Klockan 09:58:29

Härligt att du är på g igen.

Jag med....snart ;-).

KRAM!!!

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-09-01 Klockan 09:58:29

Var det kul på flygvapenmuseet?



Låter som att det går bra för dig, att du har hittat en bra lagomnivå :)



sv: ja egentligen är dte ju helt notrmalt med kurrande magar! Men min mage skriker alltid på föreläsningar, måste vara nåt psykiskt... bara för att jag inte vill att den ska kurra så gör den självklart det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback