RSS 2.0

Spinning, spinning, spinning, spinning

Inlägget skrivet: 2010-09-15 Klockan 08:33:38

Igår var jag på det första av 4 spinningpass denna vecka. Har bokat in mig på spinn/core imorgon, morgon-spinning på fredag och fm-spinning på lördag. Ska dessutom vara hundvakt idag kväll till lördag, så kommer nog bli en hel del promenader. Me like!!!

Nästa vecka tänkte jag "bara" köra 2-3 spinningpass.
Vill kunna köra ett joggingpass oxå. Får ju passa på nu när jag äntligen har min Nike+ grejor där de ska vara =D


Kommentarer
Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-09-15 Klockan 08:33:38



Heja, heja, heja! :)

Postat av: Malin I Form
Inlägget skrivet: 2010-09-15 Klockan 08:33:38

Vad duktig du är! Ska på ett spinningpass idag för första gången :)

Postat av: ...ANILE...ELINA...
Inlägget skrivet: 2010-09-15 Klockan 08:33:38

Vad duktig du är! Spinning är jättejobbigt!



sv. Ja verkligen :) Kändes som det behövdes efter hur morgonen var :p



ja step var verkligen jättesvårt! Haha aa du har nog rätt i att man måste gå ett tag för att lära sig hur man ska göra, och hoppas att de inte byter upplägg :P



Okey vad kul, ja de bra verkar ju kosta lite.. därför jag inte har nån stegräknare.



Jo det har man ju alltid, men mina "onyttighetssug" kommer så ofta... blir galen.

Ja det har du rätt i :) Måste se det possitiva, jag äter inte en massa godis varje dag iallafall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback