RSS 2.0

Träningsvärk - hell ya!!!

Inlägget skrivet: 2010-09-17 Klockan 14:55:36

Känns i magen idag att jag det var länge sedan jag körde core sist. Var extra hårt igår då vår instruktör var sjuk och inte kunde köra med oss. Blev svårare att vila lite extra när hon gick och tittade till oss hela tiden *puh* Dessutom fick vi 2 extra övningar eftersom vi kommit ner från spinningen i tid.

Bara spinningen i sig hade räckt. Hon som körde den fick oss verkligen att ge allt. Körde intrevaller på varenda låt, även de tunga. Men det var bara att bita ihop och köra på. Idag vart det spinning igen. Kl 06.30!!! Fast hon som körde idag tycker jag inte riktigt om. Hon är inte så peppande. Men då får man ju se till att peppa sig själv ;-D

Var grymt trött när jag kom hem.
Vid 9 gav jag upp, gick jag och la mig för att vila. Men jag somnade, sov nog ca 30 min. Sen blev jag väckt av att min lillebror ringde. Brukar vara jag som väcker honom i vanliga fall *haha* Efter att jag pratat med honom gick jag ut en runda på Dolly. Och snart är det dags att gå en runda med henne igen, tillsammans med Fredrik den här gången =D


Weiho!!!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form
Inlägget skrivet: 2010-09-17 Klockan 14:55:36

Hehe, förstår att du blev trött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback