RSS 2.0

Vackert väder

Inlägget skrivet: 2010-09-02 Klockan 11:31:11

Är verkligen hur härligt väder som helst idag! Har varit ute en vända, men ingen promenad. Bara ner till AF och hem igen. Ska ut en runda senare. Helt omöjligt att låta bli att gå ut när det solen skiner och det är lagom varmt.

Gårdagen gick lite, lite, lite bättre än tisdagen.
Jag är dock inte tillräckligt nöjd med gårdagen. Så idag ska bli ännu bättre. Får ta ett litet steg i taget så blir det lättare att fortsätta, hoppas jag.

Ikväll kommer jag bli med hund.
Ska passa Dolly åt mamma för hon ska upp till Stockholm i helgen och springa tjejmilen. Go mamma, go mamma!!! Kanske jag kommer ut och sumpati-springer en runda i helgen =D


Nu ska det extra hullet bort, bort, bort...

Kommentarer
Postat av: emsut.
Inlägget skrivet: 2010-09-02 Klockan 11:31:11



Det skall anordnas en bloggträff i Skånetrakten i höst. Kom dit vettja! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback