RSS 2.0

Vad är det som går och går...

Inlägget skrivet: 2010-09-09 Klockan 11:54:15

...det är jag!!! Haha, skämt och sidor. Senaste tiden har det inte blivit så mycket annat än promenader. Igår blev det en promenad på 30 min och idag lika så. Är nästan lika trött idag som igår, men försöker intala mig själv att jag är pigg.

Har slarvat bort ena delen till min nike+ grej. Fattar inte vad jag har lagt den. Har letat överallt känns det som. Men uppenbarligen inte för isf hade jag ju hittat den. Om jag inte mot all förmodan råkat slängt den eller dammsugit upp den (väldigt otroligt med tanke på hur länge sedan det var som jag dammsög). Blir irriterad på att jag inte hittar den och tappar sugen till att ut och röra på mig. Löjligt jag vet.

Önskar av hela mitt hjärta att jag var en sån där ordningsam person. En sån som alltid lägger grejerna på rätt plats. Alltid har koll på vad allt är. Inte köper samma film eller bok som man redan har för att man inte har koll. Men det är jag inte. Jag har försökt, tro mig. Men av någon anledning rinner mina försök alltid ut i sanden. Jag får helt enkelt se till att öva, öva och öva. Till slut kanske jag är en sån där ordningsam person. Vem vet! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback