RSS 2.0

Längre än jag tänkt

Inlägget skrivet: 2014-11-30 Klockan 17:25:12

I måndags när jag skulle sätta upp ett nytt motionsmål i Runkeeper för den här veckan upptäckte jag att jag inte fick göra det. Efter några svordomar insåg jag att det troligtvis berodde på att jag inte hade nått det mål jag satte upp förra veckan. Efter ytterligare några svordomar kom jag på en lösning. Jag ökar på målet; både sträckan och dagarna. Perfekt! 😊

25+25 = 50. Så där då är det bara att ut och traska. Efter första rundan insåg jag att den där matten blev lite fel. Förra veckan gick jag 15,7 km. Vilket innebär att jag borde ändrat målet till 15,7+25 = 40,7. Men istället för att försöka ändra det igen bestämde jag mig för att köra på och göra mitt bästa för att klara av det höga målet.


I skrivande stund har jag 2,2 km kvar för att klara det. Helt otroligt känns det. Nästa vecka satsar jag dock på ett lite kortare mål. 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback