RSS 2.0

Ut med mig!

Inlägget skrivet: 2014-11-20 Klockan 11:30:48

Blev ingen promenad igår heller. Hade ärligt talat ingen lust att sätta foten utanför dörren. Vet att det inte är så jobbigt när man väl kommit ut, men innan dess. Kläder ska på oss och lillan. Vagnen med ibland (regnskydd). Sen ska hon vara på rätt humör så hon vill ligga kvar i vagnen och inte börjar skrika på en gång. Helst ska hon somna.

Det är absolut ingen anledning/ursäkt till att inte gå ut. Men det gör att jag ibland blir trött på bara tanken. Särskilt om hon är på ett sånt humör att jag vet att vi måste bära på henne en bit av promenaden. 

Sen blir jag ju varm efter promenaden med. Så vill helst byta till träningskläder innan jag går ut och ska jag någonstans sen vill jag ju duscha med, inte det lättaste att hinna med när jag är ensam hemma.

Nej, nu får jag jobba bort min negativa attityd. Hon behöver friskluft och jag behöver röra på mig.
Just do it! 
Bild på mig från 17/4, var i vecka 19.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback