RSS 2.0

Står still i vikt

Inlägget skrivet: 2014-10-13 Klockan 12:05:37

Står still i vikt sen för två veckor sedan och äter för mycket sött. Har dock haft grymt sug de senaste dagarna. Får jobba på att inte ge efter för det då kommer suget snart vara borta. 

Hade jag inte ätit allt godis och kakor och liknande hade jag nog tappat runt 0,5-1 kg/vecka.

Har dock rört på mig en del förra veckan. Fick ihop 5 rundor, totalt 17,7 km. Det är jag mycket nöjd med =)

Lite så som det står på bilden ovan tänker jag. Problemet är att jag ser till att fylla på det där onyttiga så det hälsosamma blir uppskjutet i det evinnerliga ;-P Och egentligen borde jag bara slänga det, problemet är dock att jag köper nytt ändå. Men visst kanske fått i mig mindre skräp då - bara plånboken som fått lida, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback